Impactnetwerk.be verenigt impactzoekers

Als verenigingen werken we aan de samenleving, in de hoop ze een beetje beter, warmer en socialer te maken. Daarbij zoeken we allemaal naar manieren om effectieve en impactvolle veranderingen teweeg te brengen. Maar wat draag je nu precies bij aan de samenleving en wat leer je daaruit? Je voelt waarschijnlijk intuïtief aan dat je goed bezig bent, maar hóe goed is dat dan? En kan het beter?

Voor iedereen die op zoek is naar impact en hoe het te meten, lanceert de Sociale Innovatiefabriek in samenwerking met de Verenigde Verenigingen het online Impactnetwerk. Wie zich inschrijft, wordt binnenkort vanop de eerste rij verrijkt met alle kennis en ervaring opgedaan in het door het Agentschap IWT ondersteunde actieonderzoek over het zichtbaar en valoriseerbaar maken van maatschappelijke impact. Bovendien worden alle impactnetwerkers uitgenodigd voor een grootse conferentie rond het topic eind 2016.

Klinkt je dit allemaal als muziek in de oren?
Schrijf je dan in op het netwerk en blijf op de hoogte van de laatste nieuwe inzichten en weetjes over de pratijk van impactevaluatie.