Hartslag 3 op zaterdag 12 december - Hier is de stroom!

Heb je ook maar weinig op met het beleid van deze regeringen? Weet je ook dat er alternatieven zijn, veel alternatieven, klaar en beschikbaar? En dat we met velen, in grote verscheidenheid, elke dag werken aan die alternatieven, zonder veel steun van de overheid? En je wil die stroom mee versterken?

Hart Boven Hard wil je inspireren en stimuleren en organiseert daarom haar derde Hartslag. Met inzichten, alternatieven en ideeën uit ons rijke middenveld nemen we een aanloop naar de nieuwe Grote Parade van zondag 20 maart 2016.

De dag belooft een rijkgevulde agenda met maar liefst 17(!) thematische workshops. Ook Eric Corijn, Bie Vancraeynest, Wouter Deprez en Wouter Hillaert zijn prominent van de partij. Het volledige programma vind je op www.hartbovenhard.be

Het is dus verzamelen geblazen op zaterdag 12 december, vanaf 9u30 in de aula Rector Dhanis van de Universiteit Antwerpen (Kleine Kauwenberg 14, ongeveer 15 minuten wandelen van het station Antwerpen-Centraal).

Inschrijven kan op www.hartbovenhard.be. Kies je workshops, reserveer je broodje en meld de organisatie of je een beroep doet op de kinderanimatie.

Je betaalt een vrije bijdrage voor de kosten.