Rondvraag - het slim delen van schoolinfrastructuur

In samenwerking met Vlaams Minister Crevits, het Departement Onderwijs en AGIOn onderzoekt de Verenigde Verenigingen al even de mogelijkheden, noden en drempels bij het delen van schoolinfrastructuur. Er is vanuit verschillende sectoren immers steeds meer nood naar goede, multi-inzetbare (school)infrastructuur die kan worden opengesteld voor verenigingen.

Met de reacties op de onderstaande rondvraag gaan we aan de slag om werk te maken van laagdrempelige, hanteerbare en vindbare expertise, goede voorbeelden en kant-en-klare hulpmiddelen voor scholen/gemeentebesturen/verenigingen die willen investeren in medegebruik van hun infrastructuur. Want ruimte delen is ruimte creëren, en in de toekomst is het dus van groot belang dat schoolinfrastructuur buiten de schooluren ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt. Scholen hebben namelijk een belangrijke functie als maatschappelijk vastgoed en als kloppend hart voor de hele buurt.

Het kost u slechts 5 minuten om deze enquête in te vulen en uw reacties zijn volledig anoniem.

Indien u vragen heeft over deze enquête(s) of verdere ervaring en kennis met ons wenst te delen, stuur dan gerust een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We stellen uw input alvast zeer op prijs!

Wil je meer weten over het slim delen van schoolinfrastructuur? Op de hoofdpagina vind je al onze activiteiten terug.