Fondsenwerving voor verenigingen - webinar met Dono.be

Al sinds 2007 ontwikkelt SOCIALware vzw technologische instrumenten die verenigingen kunnen helpen bij het verhogen van hun sociale impact. Recent ontwikkelden ze zo ook Dono.beeen digitaal platform voor sociale fondsenwerving voor verenigingen en hun sympathisanten. Met eenvoudige, gepersonaliseerde tools en makkelijke follow-up en beheerfaciliteiten wil SOCIALware verenigingen ondersteunen in hun inspanningen om de nodige fondsen te verzamelen.

Dono is dan ook geen ‘crowdfunding’-instrument zoals er vaak worden aangehaald in de pers, maar is specifiek gericht op verenigingen en stichtingen. Je kunt het gebruiken om via je eigen website giften online in te zamelen, door derden een inzamelactie te laten opzetten, of een campagne of specifiek project te lanceren door je eigen organisatie.

Geïnteresseerden kunnen op donderdag 6 oktober tussen 11u00 en 12u00 aansluiten bij een webinar waarin de verschillende aspecten en mogelijkheden van Dono.be uit de doeken worden gedaan. Je inschrijven kan via deze link.