Maak een vrijwilligersactiviteit aan en laat BVs vrijwilligen tijdens #WeekvandeVrijwilliger

Laat BVs vrijwilligen tijdens Week van de Vrijwilliger

Oproep van vzw Give a day :

"4 tot en met 12 maart is het zo ver: Week van de Vrijwilliger. We hebben ondertussen al Joy Anna Tielemans (Actrice Thuis) en Miette Dierckx (Popup restaurant) overtuigd om als Give a Day vrijwilligers tijdens de Week van de Vrijwilliger een goed doel in de kijker te zetten en er een dag of enkele uren de handen uit de mouwen te steken. We zoeken nu leuke vrijwilligersactiviteiten om ze te matchen met jullie organisatie. Give a Day komt dan sfeerbeelden filmen voor onze nieuwe promotie video. Zo kunnen deze bekende Vlamingen ook anderen inspireren en goesting geven om te gaan vrijwilligen. Zet je organisatie in de kijker en doe mee!"

Hoe doe je mee?
  • Zeer eenvoudig:
    Maak een vrijwilligersactiviteit aan voor tijdens de Week van de Vrijwilliger op www.giveaday.be. Log je in en maak je activiteit aan. Dit kunnen workshops of nieuwe activiteiten zijn op basis van hun interesses of meedraaien met een activiteit die je al gepland hebt.
  • Zorg voor een mooie sfeerfoto in je vrijwilligersactiviteit, je gaat ze moeten overtuigen dat jouw activiteit de leukste is. Een beeld zegt meer dan duizend woorden.
  • Zet de datum op "Af te spreken met de vrijwilliger".
  • Stuur als de bliksem je interesse als organisatie naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de linkjes naar de vrijwilligersactiviteiten, die je voorstelt aan de Bekende Vlamingen, maar ook op welke momenten tijdens de Week van de Vrijwilliger ze welkom zijn.
  • Heb je niet direct inspiratie? Maak dan gerust een open activiteit of workshop aan of contacteer ons rechtstreeks op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Alle vrijwilligersactiviteiten worden op maandag 20 februari voorgesteld aan onze Give a Day vrijwilligers. Dus duimen dat je ze kan overtuigen.

Nodig je eigen Bekende Vlaming uit

Moest je goede contacten hebben met een BV, zeker ook welkom om hen rechtstreeks uit te nodigen. Wij komen dan graag filmen, zodat ook jouw organisatie in de promotie video komt. Geef ons dan snel een seintje. Deze promovideo zal centraal staan in onze gemeentelijke en nationale promotie van het vrijwilligerswerk in het komende half jaar.

Er staat heel wat op til bij Give a Day, dus wees er als eerste bij!

Meer info op : www.giveaday.be

Knipsel