SOCIALware: IT-productdonaties voor verenigingen.

Hoe aanzienlijk besparen op het IT-budget van uw vereniging en genieten van de meest recente en performante IT-producten?
Dit is mogelijk dankzij SOCIALware. Dit programma draagt bij tot de efficiëntie van vzw's door hen een uniek toegangspunt te verlenen tot de donatieprogramma's van de meest gevraagde IT-producten. De catalogus bevat meer dan 400 producten aangeboden door Microsoft, Adobe, Symantec, Cisco, FluidSurveys, easyLearning en SAP.

SOCIALware is een onafhankelijke VZW zonder commerciële roeping. Sinds haar oprichting in 2007 heeft SOCIALware meer dan 200.000 producten gedistribueerd. Dit leverde de sector een globale besparing van meer dan 70 miljoen euro.

Praktisch:
Ga naar www.socialware.be en ontvang uw donatie in 3 stappen:
1. Schrijf uw organisatie in, rechts boven op de homepage. Dit is gratis en neemt een paar minuten in beslag. Binnen de 4 werkdagen verneemt u voor welke producten uw vzw in aanmerking komt.
2. Bestel on-line
3. Ontvang uw producten op basis van download en/of fysische levering

Welke producten kan u bestellen?

SOCIALware biedt een catalogus van meer dan 400 producten. Voor elke bestelling wordt een minimale administratieve kost aangerekend (gemiddeld 4% van de eindprijs van het product, zij een korting van maar liefst 96%). De criteria voor de donaties, met name welke sectoren in aanmerking komen en hoe vaak en hoeveel producten u kan bestellen, verschillen van donateur tot donateur. U vindt hierover gedetailleerde informatie op www.socialware.be.
Voorbeeld van de meest gevraagde producten:
- Microsoft Office 2013 Standard. Administratieve kost : 19€ + btw
- Norton Antivirus 2013. Administratieve kost: 4€ + btw
- Adobe Photoshop 11 and Premiere Elements 11 Bundle. Administratieve kost: 17€ + btw
- Exchange Server 2013 Standard Edition. Administratieve kost: 33€ + btw

Hulp! Hoe moet ik bestellen? Welke producten zijn geschikt voor mijn computer?

De SOCIALware customer service geeft u graag nadere uitleg bij de inschrijvingsvoorwaarden en het online bestelproces. U kunt ook advies krijgen over de producten die het best aansluiten op uw behoeften. Neem contact op 02/256.99.93 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wij raden u aan om uw organisatie te registreren, ook al hebt u geen onmiddellijke behoeften. Zo blijft u op de hoogte van nieuwe aanbiedingen en opleidingen.